dimarts, 20 de gener del 2015

Perdonin que no em disculpi


Aquest és part del meu projecte final del cicle superior d'il.ustració que vaig fer per a l'Escola d'Art. Em proposava abandonar tota referència al meu treball anterior. Volia apropar (ehem) el llibre il.lustrat a un públic més adult. Aleshores no tenia clar que realment estava descobrint la sopa d'all, però em vaig esforçar molt per "canviar l'estil", a consciència, del meu dibuix.. Vaig tenir la sort de trobar-me un company d'escola, en Ferran Cerdans, que escrivia com els àngels i em van entusiasmar els seus " contes curts", recollits en el llibre "Perdonin que no em disculpi". Afortunadament aquests contes han acabat sortint a la llum per altres camins, perquè l'experiment no va acabar de reeixir, però la idea d'atraure un públic més adult que valori seriosament la il.lustració com a part complementària, i enriquidora, del text em continua rondant.. i "lo que te rondaré"..  

L'enllaç d'en Ferran Cerdans és:









M'adono de certa auto-fixació pels "estòmacs buits".. marca de la casa.. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada